Smoke is the main problem

Pagalba norintiems
mesti rūkyti

Paskatinimas ir būdai

#UNSMOKE

Lemiamas metimas – tavo sprendimas

Geriausias sprendimas yra visiškai atsisakyti cigarečių ir nikotino. Jei nepavyksta mesti rūkyti savarankiškai, patarimo ir pagalbos galima kreiptis į sveikatos priežiūros specialistus.

Lemiamas metimas

Metimas rūkyti

Žmonės rūko dėl įvairių priežasčių. Tačiau rūkymas yra ligas sukeliantis žalingas įprotis. Nustatyta, jog tabako degimo metu išsiskiria kenksmingi dūmai, kuriuose yra sveikatai pavojingų dervų, anglies monoksido, kancerogenų, kietųjų dūmų dalelių bei priklausomybę sukeliančio nikotino. Todėl geriausias sprendimas yra išvis atsisakyti rūkymo.

Kas nutinka metus rūkyti?

Pasaulio sveikatos organizacija teigia, jog nustojus rūkyti, organizme įvyksta tam tikri pokyčiai:
  • po 20 min. sulėtėja širdies ritmas ir sumažėja kraujo spaudimas;
  • po 12 val. anglies monoksido ir nikotino kiekis kraujyje sumažėja perpus;
  • per 2–12 savaičių pagerėja kraujo cirkuliacija ir plaučių veikla;
  • per pirmus 9 mėnesius pastebimai sumažėja kosulys ir dusulys;
  • per 1 metus širdies ligų rizika sumažėja per pusę (lyginant su rūkančiu asmeniu).
Smoke is the main problem

Specialisto konsultacija

Nusprendus mesti rūkyti, galima suplanuoti vizitą pas šeimos gydytoją, kuri(s) paskirs specialius preparatus, nes tyrimais įrodyta, jog specialisto konsultacija daro teigiamą įtaką metimo rūkyti sėkmei.

Smoke is the main problem

Laikas lemiamam metimui

Nori mesti rūkyti arba padėti artimiesiems atsisakyti šio įpročio?

Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk daugiau informacijos apie metimą rūkyti

Daugiau alternatyvų

Sužinok apie kitas alternatyvas, kurios gali pakeisti cigarečių rūkymą.

Smoke is the main problem
Svetainė skirta asmenims, kurie yra vyresni nei 18 metų.
Ar jūs esate vyresnis nei 18 metų?

Šioje svetainėje pateikiama informacija apie gaminius, skirtus asmenims, kurie yra vyresni nei 18 metų.